Efficiënte App voor Ondersteuningswerkers
De Lumary-app biedt een innovatieve oplossing voor ondersteuningswerkers door het beheren van afspraken en schema's te vereenvoudigen. Met een directe koppeling naar het web-based platform van Lumary kunnen gebruikers hun dagelijkse werkzaamheden efficiënt organiseren. Belangrijke functies zijn onder andere een kalenderweergave voor het bekijken van diensten en afspraken, alsook de mogelijkheid om start- en stoptijden van afspraken vast te leggen. Daarnaast kunnen gebruikers eenvoudig navigeren naar afspraken met de ingebouwde Google navigatiefunctie.
De app biedt ook de mogelijkheid om automatisch de afgelegde afstand vast te leggen en om cliëntinformatie, inclusief essentiële waarschuwingsinformatie, onderweg te bekijken. Bestanden en foto's kunnen direct vanuit de app aan het cliëntrecord worden toegevoegd. De offline functionaliteit garandeert dat gebruikers hun schema kunnen beheren, zelfs zonder internetverbinding, waarbij alle gegevens automatisch synchroniseren zodra ze weer online zijn. Deze real-time gegevens zijn cruciaal voor de facturering aan de National Disability Insurance Scheme.